Dziekanat

Dziekanat to miejsce, w którym możesz załatwić wszelkie formalności związane z tokiem studiów. Możesz tu uzyskać dokumenty, złożyć wnioski dotyczące zmian w toku studiów, a także uzyskać informacje o opłatach i stypendiach. Dziekanat pomoże Ci również w sprawach związanych z egzaminami dyplomowymi oraz kontaktami z Dziekanem. 

Twój rozkład zajęć znajduje się w systemie ISAPS

Kontakt

ul. Świętopełka 3, 89 - 600 Chojnice
tel.: 52 567 00 12, 52 567 00 13, 534 893 777, 513 146 624
e-mail: chojnice@byd.pl

Godziny otwarcia

Dzień tygodnia Godziny
poniedziałek 7:00-15:00
wtorek 7:00-15:00
środa 7:00-15:00
czwartek 7:00-15:00
piątek 7:00-15:00
sobota zjazdy stacjonarne
sobota zjazdy zdalne
dyżury podczas zajęć
nieczynne
niedziela zjazdy stacjonarne
niedziela zjazdy zdalne
dyżury podczas zajęć
nieczynne

 

Poniżej znajduje się szczegółowa lista spraw, które możesz tam załatwić.

 

Dziekanat

Informacje o egzaminie dyplomowym

Od 1 lipca 2022 r. ponownie umożliwiamy składanie dokumentów do egzaminu dyplomowego w formie elektronicznej. Dokumenty należy przesyłać na adres e-mail: dziekanat@byd.pl. Studenci filii zamiejscowych powinni składać dokumenty w dziekanacie odpowiednim dla swojej lokalizacji.

Nie ma obowiązku drukowania i osobistego składania pracy dyplomowej w dziekanacie.

Przed złożeniem pracy dyplomowej należy:

  • posiadać komplet zaliczeń wprowadzonych do systemu ISAPS,
  • wgrać ostateczną wersję pracy dyplomowej oraz jej streszczenie do systemu ISAPS (praca zostanie zatwierdzona przez promotora, który tworzy zakładkę dyplomową w ISAPS).

Aby przystąpić do egzaminu dyplomowego, należy przesłać skany następujących dokumentów na adres e-mail dziekanat@byd.pl:

  • Strona tytułowa pracy dyplomowej
  • Oświadczenie woli autora (pobierz)
  • Oświadczenie dotyczące terminu egzaminu dyplomowego (pobierz)
  • Podbita karta obiegowa (pobierz)
  • Raport z Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA) w formacie PDF (student otrzymuje raport od promotora). Studenci składający projekt dyplomowy są zwolnieni z posiadania raportu JSA.

 

Dodatkowo można dołączyć dokument „Osiągnięcia studenta” – informacje te zostaną uwzględnione w suplemencie do dyplomu.

Studenci filii zamiejscowych powinni sprawdzić obowiązujące wymogi w swoim oddziale i składać dokumenty zgodnie z lokalnymi zasadami.

Informacje o egzaminie dyplomowym
Co zrobisz na miejscu?

Co zrobisz na miejscu?

  • legitymację studencką
    (po wgraniu poprawnego zdjęcia do systemu ISAPS) 
  • zaświadczenie o nauce 
  • dokumenty potwierdzające ukończenie studiów 
    • zaświadczenie o ukończeniu studiów, 
    • dyplom ukończenia studiów
  • kartę obiegową 
  • dokumenty złożone w procesie rekrutacji
    (np. świadectwo maturalne)

Przed wizytą, skontaktuj się z Dziekanatem, aby upewnić się, że dokumenty są przygotowane.

  • Wniosek do Rektora 
    • o przywrócenie na listę studentów, 
    • o rozwiązanie umowy o naukę, 
    • odwołanie od decyzji niższego szczebla.
  • Inne dokumenty, jeżeli z jakiegos powodu nie możesz ich złożyć drogą elektroniczną

Organizacja roku akademickiego 2024/2025

  • 01.10.2024-02.02.2025 zajęcia dydaktyczne
  • 23.12.2024 - 10.01.2025 przerwa zimowa
  • 03.02.2025 - 16.02.2025 sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 17.02.2025 - 28.02.2025 poprawkowa sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna

 

  • 01.03.2025 - 22.06.2025 sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 17.04.2025 - 22.04.2025 przerwa wiosenna
  • 23.06.2025 - 06.07.2025 sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 23.06.2025 - 20.07.2025 egzaminy dyplomowe
  • 21.07.2025 - 07.09.2025 wakacje letnie
  • 08.09.2025 - 21.09.2025
  • 22.09.2025 - 30.09.2025 poprawkowa sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 22.09.2025 - 30.09.2025 wakacje letnie

Kierownicy jednostek organizacyjnych Uczelni zobowiązani są do zapewnienia warunków do realizacji zaplanowanych godzin zajęć dydaktycznych. 

Kierownicy jednostek organizacyjnych Uczelni, mogą za zgodą Rektora, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, określić inną organizację roku oraz ustanowić dodatkowe godziny wolne od zajęć. 

Dopuszcza się realizację zajęć w systemie hybrydowym, które na studiach niestacjonarnych mogą być planowane także w piątki od godziny 16:15. 

 

Organizacja roku akademickiego 2024/2025
Co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?

Co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?

Pomożemy Ci w załatwieniu formalności związanych z

  • egzaminem dyplomowym 
  • zmianą toku nauczania 
  • odwołaniem się od decyzji dziekana 
  • odwołaniem się od decyzji o skreśleniu z listy studentów 
  • indywidualną organizacją studiów 
  • wznowieniem studiów 
  • uzyskaniem oraz przedłużeniem wpisu warunkowego 
  • urlopem dziekańskim 
  • powtarzaniem roku 
  • powtarzaniem przedmiotu 
  • egzaminami komisyjnymi

Wzory dokumentów niezbędnych w toku studiów pobierzesz z systemu ISAPS. 

Niektóre podania możesz złożyć w systemie ISAPS 

Skan każdego dokumentu możesz przesłać na adres dziekanat@byd.pl

Dobre wieści!

Chcesz wiedzieć więcej o najnowszych kursach, szkoleniach i wydarzeniach na Wyższej Szkole Gospodarki? Dołącz do naszego newslettera!